Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

ELÁLLÁS

KI MINŐSÜL FOGYASZTÓNAK?

A törvény szerint csak magánszemélyeket (természetes személyeket) illetik meg a fogyasztói jogok, így az indokolás nélküli elállás joga is. Ha Ön a cége nevében vásárolt, a cége nevére kérte a számlát, akkor sem Önt, sem a cégét nem illetik meg a fogyasztói jogok! 

SZÁMLA ÉS JÓTÁLLÁS

Az elektronikusan kiállított számla egyben a jótállási jegy is.

Garancia igény esetén a fogyasztó részére elektronikusan megküldött e-számlát fogadjuk el jótállási jegyként.
A fogyasztó elektronikus úton (e-mailen vagy online letölthető felületen) kapja meg a Kormányrendeletnek megfelelő adattartalmú e-számlát.

Amennyiben nem találja, kérje újraküldését emailben: info@platinashop.hu

ELÁLLÁS FOLYAMATA

A fogyasztónak, online felületen leadott megrendelések esetén a kiszállított termék kézhezvételét követő 14 napon belül joga van elállni a vásárlástól. Az elállás gyakorlására Magánszemély jogosult.

Az internetes vásárlás elállási folyamata azzal kezdődik, hogy a fogyasztó bejelenti írásos elállási szándékát a webáruház felé, e-mailen vagy online felületen.

Elállási nyilatkozat

A kitöltött nyomtatványt ide kérjük kitöltve elküldeni:
info@platinashop.hu

A terméket a webáruház által kijelölt címre kell visszajuttatni: (1211 Budapest, Varrógépgyár u 17-19.)

Elállás esetén a fogyasztó kötelessége a termék visszaszállításáról gondoskodni, így őt terheli a termék visszajuttatásának csomagolási és szállítási díja is.

VISSZAKÜLDÉS FOLYAMATA

A visszaküldés költsége hibátlan termék esetén a vevőt terheli, kivéve, ha külön egyezség esetén az elszállítást a webáruház magára vállalja.

A termékre megtekintési, kipróbálási, üzembe helyezési lehetőség vonatkozik, de a terméket nem megengedett folyamatos haszálatba venni.

Szállítható állapotban, becsomagolva eredeti, sértetlen dobozába, alkalmasnak kell lennie a további értékesítésre. A csomagnak tartalmaznia kell minden egyéb tartozékot, útmutatót stb. 

HIGIÉNIAI TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE

Higiéniai termékekre, ( pl. wc-ülőke) stb, a fogyasztó KIZÁRÓLAG abban az esetben élhet az elállási jogával,
ha a termék belső zárt csomagolását (fólia) NEM BONTOTTA FEL! 

A wc-ülőke csomagolása átlátszó, ezért kérjük ne nyissa ki, ha Önnek a színe, mérete stb nem megfelelő, mert kibontás után nem áll módunkban visszavenni.

VISSZATÉRÍTÉS FOLYAMATA

Elállás esetén webáruházunk az összeget a termék visszaérkezését követő 14 napon belül visszautalja az Elállási nyilatkozaton megadott bankszámlaszámra, vagy a vásárlással megegyező fizetési opción (eMAG-PayU) keresztül visszatéríti.

Utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, a visszaküldés költsége a vevőt terheli!

Ha személyesen kívánja visszahozni a terméket, erre van lehetősége, azonban ügyfélszolgálatunk helyben visszafizetést nem biztosít, átutalással rendezzük a vételárat.

Téves fizetés esetén kérjük írásban jelezze részünkre a visszatérítési igényét.

 

Köszönjük együttműködését, kérésével, kérdésével keressen minket elérhetőségeinken.

PlatinaShop
info@platinashop.hu
+36 70 941-5993